Μέσα σε εορταστική ατμόσφαιρα, παρουσία 900 Ομονοιατών που πανηγύρισαν την κατάκτηση του 8ου τίτλου πρωταθλήματος και 25ου συνολικά, η Ομόνοια κέρδισε την ΑΕ Καραβά με 3-0 στον πρώτο ημιτελικό του Κυπέλλου ΟΠΑΠ Α Κατηγορίας Ανδρών Μιχάλης Κρασιάς.
Η πρόκριση στον Τελικό θα κριθεί στο «Σπύρος Κυπριανού» με την Ομόνοια να βολεύεται και με ήττα 2-3.
Ανταγωνιστικό ήταν το πρώτο σετ με την Ομόνοια να χτίζει διαφορά 4 πόντων 23-19 και να κερδίζει 25-19 σε 23’
Στο δεύτερο σετ η ΑΕ Καραβά έμεινε κοντά στο σκορ 19-16 αλλά η Ομόνοια κέρδισε 25-19 σε 23΄και διαμορφώθηκε το 2-0.
Η Ομόνοια έφτιαξε διαφορές νίκης στο τρίτο σετ (10-05, 22-15) επικρατώντας 25-21 σε 26’ κερδίζοντας 3-0 σε αποθέωση.
Με την ολοκληρωση του αγώνα έγινε η φιέστα των πρωταθλητών όπου ο πρόεδρος της ΚΟΠΕ Δρ Κώστας Κωνσταντίνου απένειμε το βαρύτιμο τρόπαιο της πρωταθλήτριας στον αρχηγό της Ομόνοιας, Άγγελο Αλεξίου.
ΟΜΟΝΟΙΑ (Σ. ΣΑΒΒΑ): Perreira, Antipkin. Moalla, Αλεξίου, Ελευθερίου, Dvorranen – Λίμπερο 1: Tουμπή, Λίμπερο 2: Πάπας – Aλλαγές: Παπαδημητρίου, Μαυρομμάτης, Βασιλείου, Χατζηφιλίππου, Λοιζου.
ΑΕ ΚΑΡΑΒΑ ΛΑΜΠΟΥΣΑ (D. BONIC): Xρυσοστόμου, Urquiola, Allen Siva, Barreto,, Δημητρίου, Rivas – Aλλαγές: Φιλοκράτους, Καρακατσάνης,Χριστοφή, Καλαφάτης.
Διαιτητές: Χρ. Μαίφόσιης – Δ. Κυπριανού.


