Πρώτες δηλώσεις από τον Μαρκίνιος Σιπριάνο στο επίσημο κανάλι της Ομόνοιας…
O Βραζιλιάνος είπε μεταξύ άλλων:
“Είμαι πολύ χαρούμενος, είναι ένας μεγάλος σύλλογος η Ομόνοια”.
“Μίλησα με ποδοσφαιριστές που έπαιξαν εδώ και μου είπαν πολύ καλά λόγια για το πρωτάθλημα”.
“Ένας Βραζιλιάνος που έπαιξε εδώ στο παρελθόν μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την Ομόνοια”.
“Όλοι με υποδέχθηκαν πολύ θερμά και είμαι πολύ χαρούμενος”.
“Είμαι σίγουρος πως θα έχουμε μια πολύ καλή σεζόν”.
“Θα δώσω τα πάντα για την Ομόνοια, θα δουλέψω όσο περισσότερο μπορώ”.


